קרדיט תמונה: freepik

מה זה פרוטוקול TCP/IP

טיפול נכון במחשב ! חוסך כסף רב !

פרוטוקול TCP/IP הוא פרוטוקול תקשורת עבור חבילת פרוטוקול האינטרנט. הוא נוצר על ידי משרד ההגנה של ארצות הברית ומנוהל כעת על ידי כוח המשימה להנדסת האינטרנט (IETF).

פרוטוקול TCP/IP הוא הפרוטוקול הנפוץ ביותר באינטרנט כיום. זה קיים כבר למעלה מ-30 שנה ועזר להפוך את האינטרנט למה שהוא היום.

TCP/IP ראשי תיבות של Transmission Control Protocol/Internet Protocol. משמעות הדבר היא שהיא שולטת כיצד ניתן לשלוח נתונים בין מכשירים שונים ברשת, כמו גם כיצד הנתונים מגיעים למחשב או למכשיר שלך מספק שירותי אינטרנט (ISP).

פרוטוקול TCP/IP הוא חבילת פרוטוקולי תקשורת שתוכננה על ידי משרד ההגנה האמריקאי (DoD) בשנת 1973 ותוארה באופן רשמי ב-RFC 791 בספטמבר 1981.

פרוטוקול TCP/IP הוא הפרוטוקול הנפוץ ביותר באינטרנט, הן לתקשורת מארח למארח והן לניתוב נתונים מרשת אחת לאחרת.

TCP/IP היא חבילת פרוטוקולים המשתמשת במנות להעברת נתונים גרמות בין מארחים באמצעות פרוטוקול בקרת השידור (TCP), המארגן אותם לזרמי נתונים הנקראים מקטעים, ופרוטוקול האינטרנט (IP), המנתב אותם על פני רשתות באמצעות כתובת שנקראת כתובת יעד.

TCP/IP מספק שירותי מיתוג מנות ללא חיבור מקצה לקצה עבור מארחים המשתמשים בפרוטוקול אינטרנט גרסה 4 (IPv4).

פרוטוקול בקרת שידור/פרוטוקול אינטרנט (TCP/IP) הוא קבוצה של פרוטוקולים השולטים בתקשורת בין מחשבים ברשת. זהו הפרוטוקול הנפוץ ביותר בשימוש כיום.

TCP/IP הוא הפרוטוקול הנפוץ ביותר בשימוש כיום. זה אומץ על ידי כמעט כל המכשירים ויישומי התוכנה ברשת, כולל מערכות הפעלה למחשבים, נתבים, מתגים וטלפונים ניידים.

פרוטוקול אינטרנט

פרוטוקול אינטרנט הוא קבוצה של כללים שקובעים את אופן החלפת המידע באינטרנט.

הוא קובע את הכללים להתייחסות, מתן שמות וניתוב מידע בין מכשירים המחוברים לאינטרנט.

חבילת פרוטוקול האינטרנט היא קבוצה של פרוטוקולי תקשורת המגדירים כיצד יש להחליף נתונים ברשתות מחשבים. הוא עוצב על ידי דייוויד ד. קלארק ב-1980, ופורסם רשמית כ-RFC 791 בנובמבר 1981. פרוטוקול אינטרנט הוא קבוצה של כללים סטנדרטיים המסדירים את אופן החלפת הנתונים בין מחשבים באינטרנט. חבילת פרוטוקול האינטרנט (TCP/IP) היא חבילת הפרוטוקולים הנפוצה ביותר בשימוש באינטרנט וברשתות מחשבים.

פרוטוקול אינטרנט הוא קבוצה של כללים סטנדרטיים המסדירים את אופן החלפת הנתונים בין מחשבים באינטרנט. הם כמו שפה, מה שאומר שיש להם דקדוק ואוצר מילים משלהם.

האינטרנט פועל על בסיס מערכת כללים המשמשים להחלפת נתונים. זהו סט של סטנדרטים אשר מבטיח כי כל הנתונים מועברים בצורה יעילה ואמינה.

פרוטוקול האינטרנט (IP) פותח בתחילה על ידי משרד ההגנה האמריקאי להעברת מידע בין מחשבים באותה רשת. עם זאת, עד מהרה הוא הפך לפופולרי לשימושו גם בתחום המסחרי.

פרוטוקול האינטרנט אחראי להעברת מידע מרשת אחת לאחרת דרך כתובת IP. הוא משמש גם לאימות ולניתוב מנות בתוך רשת וברשתות על ידי שימוש בשערים או נתבים.

המאמר נכתב בשיתוף אקס פייבר המומחים המובילים לאינטרנט מהיר בישראל 

אז מה היה לנו בכתבה:

פורטל המחשבים של ישראל
פורטל המחשבים של ישראל

פורטל המיחשוב הוקמה כדי לתת לכם הגולשים את ההזדמנות להתעדכן מידי יום.

כמו שכולנו כבר יודעים תחום המחשוב ומוצרי החשמל משתנה מיום ליום וחייב להיות עם יד על הדופק ולהתעדכן כל הזמן , בשביל זה הקמנו אתר עם טובי הכותבים שיביאו אליכם את התכנים הכי רלוונטיים , מעניינים ובעלי ערך.
אנחנו נמשיך להביא את העולם המחשוב לכל אחד ואחת מכם עד הבית.

Share this post

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email