PIXABAY

אתרי אינטרנט חסומים לישראלים: יש חיה כזאת?

האם ישנם אתרי אינטרנט אשר חסומים לישראלים? אם כן, מדוע זהו המצב? קראו כאן וקבלו את כל התשובות הנדרשות לכם

טיפול נכון במחשב ! חוסך כסף רב !

אתרי אינטרנט חסומים בפני גולשים ישראלים – מהם האתרים האלה, מדוע הם חסומים והאם מותר לעקוף חסימות לאתרי אינטרנט? בשורות הבאות, ריכזנו עבורכם את כל התשובות שכדאי לדעת בנושא הזה של אתרי אינטרנט חסומים לישראלים – קראו כאן כדי להבין במה מדובר וכיצד יש לפעול במקרה של חסימת אתר. 

קודם כל, האם קיימים אתרים חסומים לישראלים?

אכן כן, קיימים ברחבי הרשת אתרי אינטרנט אשר חסומים בפני גולשים ישראלים. הסיבות לחסימה יכולות להיות מגוונות, כאשר הדרכים לעקוף את החסימות לעיתים יכולות להיות אפילו יותר מגוונות. כבר עכשיו נציין, במקרים מסוימים עקיפת חסימה כשלעצמה יכולה להוות עבירה על החוק. לכן, בשורות הבאות אין כל המלצה חלילה לעבור על החוק בשום מקרה כזה או אחר. בין אם אתם רוצים לשחק פוקר אונליין או לצפות בתכנים שהם לא בהכרח חוקיים בישראל, בחרו בצעדים שלכם בחוכמה ובהתאם לחוק. 

מקרים בהם אתרים עשויים להיחסם לישראלים

ישנם מקרים שונים בהם אתרי אינטרנט עלולים להיחסם בפני גולשים ישראלים, כמו למשל במקרים בהם קיים צו בית משפט אשר גורס כי על אתר להיחסם מסיבה כזאת או אחרת. באופן כללי, בתי משפט בארץ יכולים להוציא צווי חסימה כנגד אתרים מסוימים, וזאת מטעמים שונים כגון פגיעה בזכויות יוצרים, הסתה לאלימות, או תוכן פוגעני אחר. נוסף על מקרים אלו, נציין עוד מספר סיטואציות שונות שבהן אתרי אינטרנט יכולים להיחסם לישראלים:

  • החלטות ממשלתיות: לא פעם משרד התקשורת או משטרת ישראל יכולים לחסום גישה לאתרים מסוימים, זאת כחלק ממאמצים למאבק בפשיעה, טרור, או תוכן לא חוקי אחר.
  • סיבות מסחריות: ספקי אינטרנט עשויים לחסום גישה לאתרים מסוימים בהתאם למדיניותם הפנימית, או מתוך סיבות של זכויות יוצרים.

דוגמאות לאתרים חסומים בפני ישראלים

ברחבי העולם פועלים אתרי הימורים שונים ופלטפורמות מקוונות המשמשות עבור משחקי מזל, קלפים ועוד. בתוך כך, כל סוכן בטים שתתייעצו איתו בנושא הזה יגיד לכם שאתרי הימורים רבים אינם זמינים לגולשים ישראלים. זאת, בעקבות חוק ההימורים בישראל אשר אוסר על הימורים לא חוקיים. כמו כן, גם גישה לאתרים המזוהים עם ארגוני טרור, עשויה להיחסם על ידי משרד הביטחון. לבסוף, כפי שהיינו עדים לכך בשנים האחרונות, גם אתרים פיראטיים, כמו למשל אתר "סדרות", יכולים להיחסם ע"י גופים שונים. אתרים אלו מאפשרים הורדה לא חוקית של תוכן מוגן בזכויות יוצרים, ככה שהם עשויים להיחסם על ידי בעלי זכויות היוצרים או ספקי האינטרנט.

לעקוף חסימות של אתרים – האם זה חוקי?

באופן כללי, קיימות דרכים שונות לעקוף חסימות באתרי אינטרנט, אך חשוב לציין שהשימוש בדרכים האלה עשוי להיות בלתי חוקי, או לא בטוח מבחינת החשיפה שלכם לגניבה של נתונים אישיים. אנחנו כמובן לא נעודד אף אחד לעבור על החוק, ולכן אנחנו לא נרחיב לגבי דרכים שבאמצעותן ניתן לעקוף חסימות אתרים. ברמה הכללית של הנושא, אנשים רבים משתמשים באמצעים כמו VPN, שרתי PROXY, דפדפנים מיוחדים למיניהם ועוד. טיפ אחרון מאיתנו, גם אם זה נראה מפתה, אל תתפתו לעבור על החוק ולעקוף חסימות לאתרים שונים. מה שעלול להסתיים בגניבה של הפרטים הפיננסיים והאישיים שלכם, פשוט לא שווה את זה. 

אז מה היה לנו בכתבה:

Picture of פורטל המחשבים של ישראל
פורטל המחשבים של ישראל

פורטל המיחשוב הוקמה כדי לתת לכם הגולשים את ההזדמנות להתעדכן מידי יום.

כמו שכולנו כבר יודעים תחום המחשוב ומוצרי החשמל משתנה מיום ליום וחייב להיות עם יד על הדופק ולהתעדכן כל הזמן , בשביל זה הקמנו אתר עם טובי הכותבים שיביאו אליכם את התכנים הכי רלוונטיים , מעניינים ובעלי ערך.
אנחנו נמשיך להביא את העולם המחשוב לכל אחד ואחת מכם עד הבית.

Share this post