קרדיט תמונה: freepik

שירות לקוחות בדרך האישית שלכם

טיפול נכון במחשב ! חוסך כסף רב !

הכירו – האתר המכיל את פרטי ההתקשרות של כל מוסד ממשלתי, ארגון חברתי, תאגיד, חברה או עסק פרטי בישראל – שירות בקליק ! כן, לא תאמינו מה אתם יכולים להשיג פה – כמעט את הכל! הרעיון של לקחת את המהות של ספרי הטלפונים ושירות 144 ולהפוך אותו לאתר אחד המכיל את כל פרטי המידע שאתם באמת צריכים. מהיום תוכלו להשיג את מספרי הטלפון של כל נותני השירות בישראל – שירות לקוחות בזק, שירות לקוחות מכס ישראל, הטלפון והמייל של משרד החינוך ועוד. לא תצטרכו לטרוח יותר ולחפש בכל מני מקומות אחרים, הכל נמצא פה לשירותכם!

מוצאים את שירות הלקוחות בדרך המהירה ביותר

תגידו, גם אתם מכירים את זה שבדיוק ברגע האמת אתם לא מוצאים את הטלפון או הכתובת של סניף כלשהו? ברגעים הכי לחוצים שדחוף לכם להתקשר אל מוקד שירות לקוחות של חברה מסוימת, זה נעלם לכם מהעיניים? הגיע הזמן לשים לזה סוף ולאגד את כל הפרטים החשובים והנחוצים הללו במקום אחד. שירות בקליק מציע לכם מגוון רחב של בחירות מתוך קטגוריות שונות – מוסדות ממשלתיים, ארגונים חברתיים, תאגידים, חברות, רשתות, רשויות מוניציפליות ועוד.

כל המידע באתר אחד

האתר מציע לכם מגוון דרכים להתקשר אל מוקד שירות הלקוחות שלכם. לא משנה אם זה שירות לקוחות מכס ישראל או שירות לקוחות של סניף של חברה מקומית. בכל עמוד כזה יופיעו לנגד עיניכם רשימות של דרכי התקשרות – טלפון, מייל, כתובת פיזית, עמוד פייסבוק אם יש, וואצאפ ועוד. אין ספק, אם יש זמנים בהם מספר הטלפון לא זמין או שהתור ארוך מהרגיל, תוכלו להשאיר הודעה בעמוד הפייסבוק או בוואצאפ ולקבל מענה מהיר יותר, בנסיבות אחרות.

מידע נרחב על ארגונים וגופים שונים

לא רק פרטי התקשרות, אלא גם מידע שימושי ונחוץ על ארגונים ומוסדות שונים תוכלו למצוא כאן. למשל, מתי התחיל גוף מסוים את פעילותו החברתית, מה טווח הפעילויות של אותו מוסד, שאלות ותשובות נפוצות וכדומה. במידה ויש לכם צורך להכיר יותר לעומק חברה או גוף מוסדי כזה או אחר, כל מה שנותר לכם לעשות זה להיכנס לאתר שירות בקליק ולדלות את המידע הרלוונטי הזה.

לבקש שירות לקוחות בצורה חכמה ונכונה

כאשר אתם פונים לבקש שירות לקוחות, חשוב שתדאגו לעשות כמה דברים. ראשית, להיות אסרטיביים ונחושים לקבל את המגיע לכם על פי החוק וזכאותכם, ומצד שני לעשות את זה בדרך של כבוד והדדיות. לא נעים שצועקים עליכם בטלפון, הלא כן? כך תחשבו גם על הצד השני שסובל יום יום מתלונות וצעקות מצד לקוחות לא מרוצים. בסך הכל, הם רק פקידים שם שעושים את העבודה שלהם ולא בהכרח קשורים לתסכול או לאי הנעימות שלכם בקבלת המוצר. חשוב שנזכור להישאר בני אדם גם כאשר אנו פונים לשירות לקוחות ולהתלונן

אז אם אתם רוצים להשיג את הכתובת ופרטי ההתקשרות של כל חברה בישראל, זה האתר!

אז מה היה לנו בכתבה:

פורטל המחשבים של ישראל
פורטל המחשבים של ישראל

פורטל המיחשוב הוקמה כדי לתת לכם הגולשים את ההזדמנות להתעדכן מידי יום.

כמו שכולנו כבר יודעים תחום המחשוב ומוצרי החשמל משתנה מיום ליום וחייב להיות עם יד על הדופק ולהתעדכן כל הזמן , בשביל זה הקמנו אתר עם טובי הכותבים שיביאו אליכם את התכנים הכי רלוונטיים , מעניינים ובעלי ערך.
אנחנו נמשיך להביא את העולם המחשוב לכל אחד ואחת מכם עד הבית.

Share this post

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email