קרדיט תמונה: freepik

React – מדוע חשוב להכיר את התחום ואיך עושים את זה?

טיפול נכון במחשב ! חוסך כסף רב !

עם השנים נוצרים כלים ואמצעים שונים בתחום התכנות, אשר אמורים לאפשר לנו לפתח מוצרים הרבה יותר איכותיים וטובים לטובת כלל הצרכנים והמשתמשים וכן לטובת הלקוחות שלנו באופן ספציפי. בין היתר, מדובר על מערכות וכלים אשר מאפשרות לקחת מוצרים קיימים ולפתח בהם אלמנטים ייחודים משלנו, בין אם אנחנו מעוניינים לשווק אותם לכלל המשתמשים או לחלק מהם.

אחת הדוגמאות לכך היא כלי בשם React. מדובר על ספריית קוד פתוח שמיועדת לשימוש עבור תכנות בשפת ג'אווה סקריפט, כאשר השימוש בה נעשה לצורך עבודות פיתוח של יישומים שונים בפייסבוק ואינסטגרם. הכלי עצמו נוצר על ידי פייסבוק בשנת 2013 ומעת לעת היא שודרגה ויצאה בגרסאות מתקדמות יותר.

כלי זה מאפשר לפתח יישומים ואפליקציות שונות לרשת החברתית, בין אם זה לטובת כלל הלקוחות ובין אם מעוניינים לפתח אותם לטובת לקוחות ספציפיים. כך מתכנתים יכולים לפתח מוצרים ויישומים עבור בית העסק בו הם מועסקים או עבור לקוחות שלהם, במידה והם עובדים באופן עצמאי.

הרעיון של כלי React זה, הוא לאפשר לפתח יישומים שונים אשר יעבדו בפייסבוק או באינסטגרם בצורה טובה, יעילה, תוך התאמה של כל התגיות והפונקציות השונות, כך שיהיה ניתן לקרוא אותן בזמן אמת בצורה נכונה.

מדוע חשוב ללמוד על React?

על פניו, יהיו מתכנתים שיטענו שמדובר בכלי יחסית פשוט וסטנדרטי, אשר היכולות שלו מאוד צרים ומוגבלים, שכן הוא מתאים רק לרשתות חברתיות ולא מעבר לכך. זאת להבדיל מכלים אחרים שניתן להשתמש בהם במערכות קוד פתוח, בין אם זה על פני אתרים, אפליקציות, תוכנות וכלים אחרים.

זה נכון, אך אנחנו צריכים לזכור את המשמשות של שתי הרשתות בהן מדובר ואת אופי השימוש שנעשה בהן. צריך גם לזכור, בסופו של דבר הרבה פעמים מי שבוחר ללמוד ולהשתמש בכלי זה, עושה זאת כהשלמה לכלים ויכולות אחרות שעומדות לרשותו. כלומר, לא מדובר בהתמחות ייחודית אך ורק בכלי זה. לכן מאוד חשוב ונכון ללמוד על React, באופן שיכול לשרת את המטרות של המתכנת באופן ספציפי וכמובן של בית העסק בו הוא עובד או הלקוח אשר את מטרותיו הוא משרת.

איך לומדים על React בצורה נכונה

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, היא באמצעות פנייה למסלול של קורס מקצועי, מסלול בו מרצים אנשי מקצוע עם ניסיון וידע מעשי ותיאורטי, אשר יכולים ללמד כל מה שנדרש בשביל להבין את התחום הזה.

מוטב ללמוד כיצד להשתמש בכלי זה בצורה מקצועית ומסודרת, על מנת להבין איך בדיוק הוא עובד ואיך אפשר לשלב את העבודה עליו ביחד עם כלים ואמצעים אחרים. באופן טבעי, במהלך הקורס, מעבר לשיעורים ולידע התיאורטי, התלמידים גם אמורים להתנסות בעבודה מעשית על המערכת.

אז מה היה לנו בכתבה:

פורטל המחשבים של ישראל
פורטל המחשבים של ישראל

פורטל המיחשוב הוקמה כדי לתת לכם הגולשים את ההזדמנות להתעדכן מידי יום.

כמו שכולנו כבר יודעים תחום המחשוב ומוצרי החשמל משתנה מיום ליום וחייב להיות עם יד על הדופק ולהתעדכן כל הזמן , בשביל זה הקמנו אתר עם טובי הכותבים שיביאו אליכם את התכנים הכי רלוונטיים , מעניינים ובעלי ערך.
אנחנו נמשיך להביא את העולם המחשוב לכל אחד ואחת מכם עד הבית.

Share this post

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email