עיצוב ללא שם (85)

תיקון מק – שאלות חשובות לפני תיקון המחשב

טיפול נכון במחשב ! חוסך כסף רב !

מעוניינים לתקן את המחשב הנייד שלכם? כל מי שיש לו מחשב מק בוודאי יודע עד כמה הוא איכותי ואמין. הביקורים במעבדות מחשבים יהיו בתדירות נמוכה מאוד בהשוואה לביקורים עם מחשבים של יצרניות אחרות. אך עדיין מאוד יכול להיות כי תצטרכו לחפש אחר מעבדת מחשבים שתהיה מוכנה לקבל אתכם. בסופו של יום כל מחשב נייד של כל חברה עשוי להגיע למצב שבו הוא לא פועל כראוי. לפני שאתם נכנסים ללחץ עליכם לדעת כי יש מעבדות שמתמחות בנושא של תיקון מק. אך מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם מכניסים את המחשב לתיקון? ריכזנו לכם את השאלות הכי חשובות ואת התשובה לכל שאלה.

איפה מומלץ לבצע תיקון מחשב מק?

כל אחד יכול לבחור את המעבדה שעבורו היא המעבדה הכי טובה שיש. כל אחד רואה את האפשרויות בצורה מעט שונה, ולכן חובה לבחון את כל האופציות. כאשר מדובר על תיקון מק עליכם לחפש אחר מעבדה המתמחה בתיקון מחשבים שכאלה. הרי ההתעסקות עם מחשב מק תהיה שונה בהשוואה להתעסקות עם מחשבים ניידים אחרים. לא כל מעבדת מחשבים תדע מה נדרש ממנה לעשות על מנת לתקן את המחשב. לכן תנסו למצוא מעבדה שתוכיח לכם כי היא מומחית בתיקון מחשבי אפל. אל תאמינו לכל אמירה שנאמר לכם, ואל תתפתו ללכת אחרי כל הבטחה שנזרקת לחלל האוויר.

למה שלא תנסו לתקן את המחשב לבד?

זה יכול להיות מאוד מפתה, לנסות לתקן את המחשב לבד מבלי לערב איש מקצוע מיומן. הרי העלות של תיקון מחשבים ניידים מכל סוג על ידי טכנאי זוהי הוצאה לא קטנה. אך האם אתם באמת מסוגלים לתקן מחשבי מק? ככל הנראה שהתשובה לשאלה הזאת היא שלילית. מחשבי מק בנויים בצורה קצת שונה מכל מחשב אחר שאותו יצא לכם לראות ולתקן. לכן בהקשר של תיקון מק מוטב כי תשאירו את העבודה לאיש מקצוע מיומן. אתם תמשיכו לעשות את הדברים האחרים שאותם אתם עושים הכי טוב.

מתי צריך לקחת את המחשב למעבדה?

מעבדת מחשבים היא המקום שבו אתם אמורים לתקן את המחשב. ההמלצה היא להכניס את המחשב למעבדה מיד כאשר הוא מתחיל לעשות בעיות. אל תמתינו ואל תתמהמהו עם הנושא הזה, כי המצב עלול רק להחמיר ככל שעוברים הימים. תנסו למצוא את המעבדה שמתאימה לכם, ומיד לאחר מכן להכניס את המחשב לתיקון. כמובן שחובה עליכם לבחור את המעבדה הנכונה שבה תרגישו הכי בנוח. גם אם זה אומר שאתם צריכים עוד יום או יומיים להמשיך לחפש זה יהיה עדיף. הכי חשוב שתמצאו את המעבדה המתאימה עם הטכנאים המנוסים ושהתיקון לא יתבצע לאחר זמן רב.

לפי מה נקבע המחיר של תיקון מחשב מק?

המחיר הוא ללא ספק מהפרמטרים הכי חשובים מנקודת המבט שלכם. אף אחד לא ירצה לבצע את התיקון כאשר מדובר על סכום גבוה מאוד. אך כל עוד תכניסו את המחשב למעבדה אמינה, אין סיבה שתמצאו את עצמכם משלמים מחירים מופקעים. המחיר הסופי נקבע בהתאם למספר פרמטרים, ומוטב כי תהיו מודעים אליהם. סוג הבעיה שבגללה מצאתם את עצמכם מגיעים למעבדה. המחיר של תיקון מק נקבע גם לפי המוניטין של המעבדה. לכל מעבדה יש את המוניטין שלה, וככל שהוא גבוה יותר כך גם המחיר עולה בהתאם. יש מעבדות שמציעות שירות איכותי ובו בזמן גם מחירים משתלמים לכל כיס.

תוך כמה זמן מתבצע תיקון מק?

אל תנסו להאיץ בטכנאים לסיים עם התיקון במהירות, כי זה עלול לעלות לכם ביוקר. שווה לכם להמתין עוד קצת על מנת לקבל מחשב נייד תקין לחלוטין. מעבדת מחשבים שתבצע את התיקון בפזיזות עלולה לשכוח לבצע תיקון כזה או אחר. ברוב המכריע של המקרים וברוב המכריע של הבעיות, התיקון מתבצע תוך מספר ימים. תוך יומיים או שלושה ימים תמצאו את עצמכם מקבלים את המחשב בחזרה אליכם. אם התיקון ייקח זמן רב, אתם כמובן תקבלו על כך דיווח מהטכנאי שמבצע אותו. אין סיבה שתרגישו כי אתם צריכים להסתדר זמן רב ללא המחשב הנייד שלכם.

תיקון מחשב מק או רכישת מחשב חדש?

זוהי שאלת מיליון הדולר שלא מעט אנשים רוצים לקבל עליה תשובה. כבר עכשיו נוכל לספר לכם כי ההחלטה הסופית לגבי השאלה הזאת היא שלכם. אתם אלה שבוחרים האם לקנות מחשב חדש או לבצע תיקון על ידי מעבדת מחשבים מנוסה. אך קחו בחשבון כי תיקון המחשב יעלה לכם לרוב פחות בהשוואה לרכישה של מחשב חדש. כך שאם המחשב הישן עדיין מספק את הסחורה, אין סיבה להחליף אותו במחשב חדש. אך יש כאלה שמנצלים את המצב על מנת להחליף את המחשב הישן שלא עומד בציפיות. גם אם החלטתם לרכוש מחשב חדש, זה לא אומר שאתם צריכים להשאיר את המחשב הישן תקול.

מדוע לתקן את המחשב במעבדת לפטופ קייר?

כאשר אתם מכניסים את המחשב לתיקון, תרצו לדעת שהוא בידיים הכי טובות שיש. מעבדת מחשבים לפטופ קייר היא ללא ספק המקום המושלם עבור המחשב הנייד שלכם. המעבדה מתמחה בתיקון כל סוגי המחשבים, בדגש על תיקון של מחשבי אפל. המעבדה עצמה ממוקמת בפתח תקווה, אך ניתן לבצע שליחויות מכל עיר בארץ ישירות למעבדה. הבדיקה מתבצעת על המקום, ולרוב בתוך מספר מועט של ימים תוכלו לקבל את המחשב בחזרה. לאחר סיום התיקון כל אחד מקבל אחריות על העבודה, דבר שמביא איתו שקט נפשי. מי אמר שאתם צריכים לקחת סיכונים? תיקון מק או כל מחשב אחר מוטב לבצע רק במעבדת לפטופ קייר.

אז מה היה לנו בכתבה:

פורטל המחשבים של ישראל
פורטל המחשבים של ישראל

פורטל המיחשוב הוקמה כדי לתת לכם הגולשים את ההזדמנות להתעדכן מידי יום.

כמו שכולנו כבר יודעים תחום המחשוב ומוצרי החשמל משתנה מיום ליום וחייב להיות עם יד על הדופק ולהתעדכן כל הזמן , בשביל זה הקמנו אתר עם טובי הכותבים שיביאו אליכם את התכנים הכי רלוונטיים , מעניינים ובעלי ערך.
אנחנו נמשיך להביא את העולם המחשוב לכל אחד ואחת מכם עד הבית.

Share this post

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email